Gra fabularna oparta na świecie naruto. Napisz swoją historię.
Admin
Techniki w grze są zaczerpnięte z różnego rodzaju anime&mangi w chwili obecnej głównie z "Naruto" ponieważ naruto jest ściśle powiązane z tematyką ninja.
Kai
Rozproszenie. Pozwala rozproszyć podstawowe gen-jutsu, odwołać klony lub zdalnie aktywować jakąś pułapkę.
ZZOMM:0
Suimen Hokou no Gyou
Technika polegająca na skoncentrowaniu ZZOMM i swobodnym chodzeniu po wodzie. Ten typ techniki jest wykorzystywany podczas nauki kontroli nad ZZOMM.
ZZOMM:0
Kekkai Houjin
Technika polegająca na umieszczeniu specjalnych pieczęci w danym miejscu i odległości(tworząc np. Kwadrat). Osoba która na to nadepnie, zostanie schwytana w pole siłowe tej techniki.
ZZOMM:700 pułapka mieści 1 osobę.
Kawarimi no Jutsu
Technika polegająca na szybkiej zamianie ciała w jakiś inny przedmiot w celu zmylenia przeciwnika.
ZZOMM:500
Chakra Kuuin Jutsu
Polega na wyssaniu ZZOMM (przez rękę), dotykając danej części ciała przeciwnika.
ZZOMM:700
zabiera 300 ZZOMM przeciwnika. Wyssana ZZOMM nie trafia do użytkownika jutsu.
Bunshin no Jutsu
Polega na stworzeniu danej liczby klonów (najczęściej 3), aby zmylić przeciwnika.
ZZOMM:500 za jednego klona
Doton · Shinjuu Zanshu no Jutsu
Polega na ataku z pod ziemi w celu unieruchomieniu przeciwnika.
ZZOMM:1000
Katon · Ryuuka no Jutsu
Polega na wytworzeniu ogromnego strumienia ognia i wycelowaniu go w dane miejsce.
ZZOMM:700
Atak:350
Shintenshin no Jutsu
Polega na zawładnięciu ciałem przeciwnika ingerując w jego umysł. Osoba wykorzystująca tą technikę opuszcza własne ciało co sprawia że jest łatwym celem.
ZZOMM:1000
Tarenken
Polega na stworzeniu dodatkowych par nóg, umożliwiając tym samym na wielokrotny atak.
ZZOMM:400 za nogę
Baika no Jutsu
Polega na zwiększeniu swoich rozmiarów, umożliwiając użytkownikowi z dużą siłą uderzyć przeciwnika.
ZZOMM:600
Kinobori
Polega na skoncentrowaniu ZZOMM w stopach i umiejętnym wdrapaniu się na drzewo. Technikę tę wykorzystuje się do nauki kontroli nad ZZOMM.
ZZOMM:0
Henge no Jutsu
Polega na zmianie swojego ciała w inną postać lub zwierzę.
ZZOMM:500
Suiton ˇ Teppou Dama
Polega na wytworzeniu ogromnej kuli wodnej zmieszanej z ZZOMM, oraz "wypluciu" jej w stronę przeciwnika.
ZZOMM:600
Atak:300
Hari Jizou
Polega na stworzeniu z włosów użytkownika ochronę z kolców.
ZZOMM:1000
zmniejsza obrażenia o 25%
Doku gasu
Technika polegająca na wytworzeniu ogromnej chmury trującego gazu.
ZZOMM:1500
Atak:700
Fuuton Renkuudan
Technika polegając a na wystrzeleniu ogromnej kuli powietrza w której znajduję się wymieszana chakra.
ZZOMM:4000
Atak:1500
Odrzuca przeciwnika na sporą odległość.
Harichakra
Technika polega na stworzeniu mocnego a zarazem cienkiego przepływu ZZOMM, który umożliwia przecięcie praktycznie wszystkiego. Taką "igłę" z ZZOMM można wytworzyć w każdym miejscu na ciele
ZZOMM:700 za igłę
Atak:500
Kumokakuhan
Technika polegająca na wypuszczaniu z ust mniejszych sieci wykonanych z ZZOMM, które mają za zadanie obezwładnić przeciwnika.
ZZOMM:1000
Earth Release ˇ Splitting Earth Manipulating Palm
Technika polegająca na zniszczeniu gruntu pod nogami przeciwnika.
ZZOMM:800
Imię: Marell Holy
Wiek: 17
Wioska: Kiri-gakure
Klan: Holy
Poziom: 6 Doświadczenie: 2100 Do następnego Poziomu: 300 Ranga: Kage
Jeny: 284 800 (skarb państwa) Chakra: 7400 HP: 5400
Siła: 1 Zręczność: 10 Inteligencja: 20 Żywotność: 0
Nin-jutsu: 3 Gen-jutsu: 11 Medic-jutsu: 0 Tai-jutsu: 0
Techniki:
- Kasumi Juusha no Jutsu ch:700
- Kinobori ch:0
- Nemuri ch:600
- Shiin's Kanashibari Music ch:750
- Kakkou's Genjutsu Interrogation Technique ch:300 za każdy punkt inteligencji przeciwnika.
- Kouza Shibaki ch:1000
- Kai
- Iluzja własnej postaci 700 CH
- Wyczyszczenie pamięci 1500 CH
- Psychodeliczny Świat 10 000 CH
Ekwipunek:
-
Dodatkowy ekwipunek:
-Ryuu Widok
Przyjaciele: Wrogowie:
- -
- -
- -
Dodatkowe rzeczy:
Kekkei Genkai Sasamegan
Offline